Het hippie dorpje Pai

23 juli 2016 - Pai, Thailand

We waren zo moe van gister dat we besloten geen wekker te zetten. We werden eerst wakker om 09.00 uur, maar vielen vervolgens weer in slaap en werden toen pas wakker om 12.30. In de middag wilden we naar Fluid Swimming Pool gaan om te zwemmen. Na een halfuur lopen bleek het zwembad dicht te zijn en pas weer in oktober open te gaan. In de avond hoorde we dat het gesloten is sinds woensdag. Dat was dan weer jammer haha. Onderweg terug naar het dorpje kwamen we een Hawaiiaanse man tegen. Hij reist alleen door Thailand. We gingen met hem wat drinken bij Medio Café, een plek waar ze zalige blueberry smoothies en brownies verkochten. Er was een soort van generatie kloof, want toen ik (Iris) Bryan vroeg om zijn Facebook vertelde hij me dat hij dat niet had. Ook geen whatsapp. Dat kende hij niet eens tot een dag ervoor. Dus wisselden we email adressen uit. Gisteren hadden we Lincy al ontmoet in de minivan naar Pai. Ze is Nederlands en we hadden gister afgepsroken vandaag samen te avondeten. Aangezien het in de middag erg gezellig was met Bryan, hadden we hem ook uitgenodigd. We aten bij een gezellig restaurant met live muziek in de hoofdstraat van Pai. We hadden interessante gesprekken over religie, want zowel Bryan als Lincy zijn Buddhist. Na het diner gingen we naar de bar bij Lincy's Guesthouse. Het heette Mary Jane en was gelegen aan de rivier. Je kon gezellig chillen in een bamboe hutje aan het water op kussentjes aan een klein tafeltje. We dronken hier cocktails, ontmoetten mensen uit Israël en hadden een super toffe avond. Het ontmoeten van nieuwe mensen tijdens het reizen maakt je tijd zoveel mooier! Morgen willen we de bergachtige omgeving van Pai verkennen met de scooter.

1. Ada Vlastuin:
    23 juli 2016
    Mooie ervaringen zeg! Geniet ervan. Xxx
  2. Mike:
    23 juli 2016
    Super leuk om nieuwe mensen te ontmoeten , veel plezier nog ! xx