Home Sweet Home

15 augustus 2016 - Barneveld, Nederland

We zijn al een aantal dagen terug in ons koude kikkerlandje en als ik even voor mezelf spreek moet ik het allemaal nog steeds een beetje beseffen. We hebben écht vier weken door Thailand gereisd, we hebben écht geweldige dingen meegemaakt, we hebben écht enorm veel leuke mensen ontmoet en we zijn nu écht weer thuis.

Onze fijne douche, mijn lekkere bed, het lekkere Nederlandse eten en natuurlijk alle lieve mensen thuis zijn de dingen waar ik van geniet nu ik weer thuis ben. Daarentegen zijn er ook heel veel dingen die ik mis aan onze reis door Thailand. Ik mis natuurlijk het heerlijke weer (op de tropische regenbuien na), de vrijheid om te doen en te laten wat je wilt en de relaxte sfeer die overal heerst. Op dit moment is de relaxte sfeer in Thailand wel enigszins verdwenen door alle onrust. Wat dat betreft zijn wij net op tijd naar huis gegaan. Het is wel onwerkelijk, omdat wij op verschillende plekken zijn geweest waar nu bommen ontploft zijn. We voelen ons gezegd dat wij veilig en wel weer thuis hebben mogen komen. We leven heel erg mee met de lokale bevolking en alle toeristen die er nu middenin zitten en hopen dat er niet meer slachtoffers zullen vallen.

Langzamerhand gaan we weer over in het ''gewone'' leven. Ik moet weer werken en dingen uitzoeken voor het nieuwe studiejaar. Voor Iris geldt dit niet helemaal, want zij is op dit moment aan het genieten van de Utrechtse Introductie Tijd (UIT). Ik hoop dat ze er enorm van geniet en dit nieuwe hoofdstuk in haar leven op een geweldige manier kan beginnen.

Met het einde van onze reis, komt er helaas ook een einde aan deze blog. We willen jullie bedanken voor het volgen van onze reis en voor alle lieve en leuke reacties, we vonden het enorm leuk om alles steeds te lezen! Wie weet tot een volgende reis!

1. Mike:
    15 augustus 2016
    Welcome Home! xxx Liefs ons
  2. Ada Vlastuin:
    15 augustus 2016
    Zeker fijn dat jullie weer veilig thuis. Fijn dat jullie zo hebben genoten en mooie herinneringen hebben gemaakt. Een hele mooie ervaring. Liefs, mama