Relaxen in Koh Phagnan

1 augustus 2016 - Koh Phangan, Thailand

Hoi lieve lezers, sorry voor alweer een kleine radio stilte. Onze dagen zien er totaal anders uit nu we in het zuiden van Thailand zijn, dan toen we in het noorden waren. Onze dagen worden hier in het zuiden vooral gekenmerkt door niet te vroeg uit bed, genieten op het strand of aan het zwembad en in de avond drankjes bij gezellige strandtentjes. Er is dus ook niet elke dag evenveel te vertellen aan jullie, vandaar de onregelmatige updates.

Gisteravond hebben we een gezellige groep Nederlanders ontmoet. Uit het niets kregen we de vraag of wij Nederlanders waren. Nadat wij deze vraag bevestigd hadden werden we uitgenodig voor een gezellig drankspelletje. Hier zeiden wij natuurlijk geen nee tegen. Een gezellige avond met de spelletjes Vijfen en Kingsen volgde. Al met al een hele leuke avond dus.

Vanmiddag besloten we nog twee nachten bij te boeken in dit hotel in Ko Phagnan. Het hotel is heerlijk, we kunnen letterlijk naar het strand rollen, er is een zwembad en de sfeer is super gezellig hier. Genoeg redenen om hier nog een paar dagen langer te blijven.

Vandaag hebben we genoten van een heerlijke brunch, het strand, de zee en een leuk tijdschrift. Vanavond zullen we zoals gewoonlijk de relaxte sfeer bij de strandtentjes opzoeken.

We hopen dat jullie ook lekker aan het genieten zijn van jullie vakantie (of alleen van het afgelopen weekend?). Voel je vrij om ook jullie vakantie/weekend verhalen met ons te delen, we zijn benieuwd!

Tot schrijfs!

1. Vlastuin:
    1 augustus 2016
    Leuk! Geniet ervan! Xx
  2. Ada Vlastuin:
    1 augustus 2016
    Goed om te lezen dat jullie je goed vermaken en een fijne plek hebben daar. Geniet ervan en veel plezier. Hou van jullie! Xxxx
  3. Corry Marks-Vlastuin:
    2 augustus 2016
    Hoi meiden.
    Dus eigenlijk zijn jullie nu gewoon vakantie aan het vieren.
    Ook even heerlijk toch.
    Geniet ervan.
    Veel plezier samen.
  4. Mike:
    2 augustus 2016
    Klinkt allemaal erg leuk! xx
  5. Hannie Dekker:
    5 augustus 2016
    Oh wat klinkt dat allemaal heerlijk!!!
    Zo n andere wereld he?!
    Genieten geblazen