Twee ontspannen dagen

19 juli 2016 - Mueang Chiang Mai District, Thailand

Gisterochtend zijn we met de nachttrein aangekomen in Chiang Mai, dit is een plaatsje in noord Thailand. De nacht was aardig onrustig, maar de bedjes lagen wel lekker!

Eenmaal aangekomen bij Lai Thai Guest House, moesten we nog een poosje wachten tot we onze kamer in konden. In die tijd hebben we onze route voor de komende weken wat globaal uitgestippeld.

Gistermiddag hebben we genoten aan het heerlijke zwembad en genoten van een lekker middagdutje. 's Avonds hebben we de Night Bazaar bezocht. Hier zijn allemaal authentieke spulletjes te vinden voor kleine prijsjes. Ook hebben onze voeten hier genoten van een Thaise voetmassage, wat ook wel nodig was na al dat lopen de afgelopen dagen.

Vanochtend hebben we uitgeslapen tot elf uur. De middag hebben we weer doorgebracht aan het zwembad. Om deze ontspannen twee dagen af te maken hebben we genoten van een heerlijke olie massage.

Vanaf morgen is het weer tijd voor meer activiteit. Morgen zullen we met een gids gaan ziplinen door de jungle en bezoeken we de olifanten. Van deze avonturen brengen we jullie morgen helemaal op de hoogte!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Vlastuin:
    19 juli 2016
    Fijn dat het allemaal goed gaat! Geniet er maar van. Liefs van ons...
  2. Mike:
    Dat hebben jullie voetjes vast verdiend ! Lekker genieten jullie ! Xx