Naam:
angela-iris.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wie wij zijn? Sowieso twee groentjes op het gebied van backpacken. Aangenaam, wij zijn Iris Vlastuin en Angela van Beek en samen gaan wij vier weken lang backpacken door Thailand. Vorige zomer zijn we samen op vakantie geweest naar Marmaris, Turkije. Gewoon een standaard vakantie, een mooi all inclusive hotel van alle gemakken voorzien, een zwembad en een strand om de hoek. Het waren acht relaxte dagen met veel zon, lekker eten, leuke uitjes en gezellige feestjes. Al snel dachten we na over de zomer van 2016, we wilden iets anders. We wilden meer avontuur, meer uitdaging. Zo besloten we, we willen naar Thailand!

Over onze reis

De heenreis vliegen we van Düsseldorf Airport naar Abu Dhabi International Airport, hier stappen we over en vliegen we door naar Suvarnabhumi Airport. In totaal zal deze reis een kleine zeventien uur duren. Vanaf Suvarnabhumi zullen we met de taxi naar het centrum van Bangkok gaan en daar verblijven we twee nachten. De rest van onze trip is nog volledig ongepland. We laten ons verrassen door de mensen en alle tips daar. Op deze manier hopen wij de meest avontuurlijke reis van ons leven tot nu toe tegemoet te gaan!

Bezochte landen

Wij hebben 5 landen (2%) bezocht:

Duitsland, Nederland, Thailand, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten.